معرفی ربات تریدر

 معرفی ربات تریدر

امروز میخواهیم معرفی ربات تریدر را داشته باشیم.ربات تریدر یک نرم افزار اتوماتیک است که به افراد کمک میکند تا خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهد. هدف اصلی این ربات ها این است که سود را برای کاربران افزایش و ضرر را کاهش دهد. معامله کردن در بازار ارز دیجیتال بدون اینکه بخواهید از کسی کمک بگیرید دشوار و سخت است و درحالتی که میتوانید سود کنید با ضرر مواجه شوید. شما میتوانید با کمک ربات تریدر کارهای سخت و پیچیده را ساده تر کنید و پیش بینی هارا دقیق تر و مطمئن تر انجام بدهید. در واقع شما وقتی از ربات تریدر استفاده میکنید همه ی کارهای شما بر محاسبات دقیق تری پیش میرود.

ربات تریدر به شما این امکان را می دهد تا بر اساس موقعیت ها خرید و فروش انجام دهید. ربات ها یک سری استراتژی معاملاتی خاصی دارند که بر اساس این استراتژی ها معاملات صورت می گیرد و برای به دست آوردن سود بیشتر رقابت می کنند.

کارایی ربات تریدر

ربات تریدر ها به تغییراتی که در بازار ارز دیجیتال رخ می دهد واکنش نشان می دهند، بنابراین بهترین ربات تریدر ها ، ربات تریدر هایی هستن که که واکنش های خوب و دقیقی به نوسانات بازار نشان می دهند. این ربات ها اطلاعات لازمی را که برای یک معامله صورت میگیرد را جمع آوری می کند.

ربات تریدر این امکان را به کاربران می دهد که با بازار تعاملات همیشگی داشته باشید بدون اینکه لازم به حضور همیشگی شما باشد.

هنگام استفاده از ربات تریدر باید استراتژِی که ربات میدهد درست و دقیق باشد، اگر استراتژی شما اشتباه باشد و یا استراتژی شخص دیگری که برای شما موثر نبوده باشد استفاده کنید ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید. شما درحال مطالعه مقاله ی معرفی ربات تریدر می باشید.

قبل از شروع کردن و استفاده کردن از ربات تریدر بررسی کنید که کدام ربات بر اساس خواسته ی شما برنامه ریزی شده است و پیش می رود. ربات تریدر های زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید یکی از آنهارا برای اجرایی کردن خواسته ی خود انتخاب کنید. همچنین شما می توانید قبل از اینکه عضویت خود را فعال کنید به صورت آزمایشی و رایگان معامله خود را انجام دهید و اگر از ربات رضایت داشتید عضویت خود فعال کنید و به صورت دائمی از آن استفاده کنید.

بهترین ویژگی ربات تریدر

ربات تریدر های زیادی وجود دارد که تریدینگ رایگان برای شما انجام می دهند ولی رباتی بهتر است که آن را برای یک مدتی به صورت رایگان از آن استفاده کرد و درصورت رضایت بخش بودن برای کاربر بتواند برای همیشه استفاده کند.

توسعه بخشیدن استراتژی های معاملات ایده ی کاملا خوب و مطلوبی است ولی امکان دارد شما مایل به دنبال کردن استراتژی مابقیه تریدرها باشیدپس در ابزارهای ربات تریدر میتوان برای استراتژی ها محلی درنظر گرفت به طوری که مطمئن باشید که این استراتژی ها برای شما سودآور باشد.

بررسی کردن ایجاد شدن شاخص های ربات بسیار مهم است. یک تریدینگ خوب و عالی اطلاعات درباره ی وزن دهی ارزش بازار را به شما می دهد.ربات های ارز دیجیتال مستقر در فضای ابری هستند. بنابراین می توانید ربات هایی که مبتنی بر سرور هستند را دانلود کنید ولی باید سرور همیشه کار کند.ربات تجاری یک برنامه ی خودکار است که در صورت اتفاق افتادن شرایط تعریف شده برای ربات خرید و فروش را انجام می دهد. بیشتر از 90 درصد معاملات توسط ربات تریدر ها صورت می گیرد.

معرفی ربات تریدر - آکادمی رمزگشا

تاریخچه ربات تریدر

ربات تریدر اولین بار توسط فردی به نام ریچارد دونچیان در سال 1949 مطرح شد.در سال 1980 ترید مبتنی بر الگوریتم موقعی رایج شد که تریدر های معروفی مثل جان هنری آغاز به استفاده کردن از این استراتژی ها کرد. در سال های قبل برای انجام دادن معاملات فارکس و سهام از ربات تریدر استفاده میشد و با گذشت چندین سال ربات تریدر وارد بازار ارز دیجیتال شده است. در بازار های سنتی نوسانات قیمتی که رخ می دهد نهایت تا 5 درصد باشد ولی در بازار ارز دیجیتال ممکن است نوسانات قیمت در یک روز تا 50 درصد رخ بدهد، پس ریسک کردن در این بازار بسیارزیاد است و لازم است نظارت های بیشتری صورت بگیرد.شما درحال مطالعه مقاله ی معرفی ربات تریدر می باشید

ربات تریدر ها این امکان را برای تریدرها فراهم می کند که در تمام ساعت شبانه روز بدون اینکه خودشان نظارت مستقیم بر روی روند معامله داشته باشند، انجام می دهد. بعضی از ربات ها به صورت رایگان در اینترنت قرار دارند و برخی از ربات تریدر ها خریدنی می باشد. به این نکته توجه داشته باشید ممکن است ربات تریدر رایگان کارایی که باید داشته باشند را ندارند و باعث شود شما در معاملات ضرر کنید. تریدر های با تجربه از ربات تریدر های استفاده می کنند که برنامه نویس هایی که به صورت تخصصی آن را طراحی می کنند، استفاده می کنند.

ربات ها می توانند معامله هارا با توجه به متغیر های داده شده، انجام دهند، البته امکان دارد که از معامله های معامله گران کپی کنند و از روش آنها تقلید کنند.

برای مطالعه ی بیشتر مقاله ربات تریدر چیست را به شما پیشنهاد می کنیم

برنامه ریزی ربات تریدر ها

تریدر هایی که دارای تجربه هستند، برای اینکه معامله انجام دهند، بازار را تحلیل می کنند. برنامه ریزی ربات ها توسط برنامه نویسان انجام می شود، پس باید توجه به میزان تسلط برنامه نویس بر روی بازار ارز دیجیتال کرد.

ربات تریدر ها موقع خرید نمیتوانند پیش بینی کنند و فقط طبق اندیکاتورهای تکنیکال کار خود را انجام می دهند.

مزایای ربات تریدر

ربات تریدر می تواند به خاطر اندیکاتور های حرفه ای موقعیت های جدیدی یافت کند.

موقع خرید و فروش احساسات را وارد کار خود نمی کند

با پیدا کردن موقعیت ها می تواند سرمایه گذاری های صورت گرفته را تحلیل و بررسی کند

API در ربات تریدر

برای کار کردن ربات تریدر لازم است که بین ربات تریدر و صرافی که با آن کار می کنید، اتصال ایجاد کنید. در اکثر ربات ها برای اینکه این اتصال انجام شود لازم است API را از صرافی دریافت کنید و به ربات بدهید تا بتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.

وظیفه اصلی ربات تریدر

استفاده کردن از ربات تریدر از همان ابتدا قانونی بوده است و بیشتر صرافی ها از حضور ربات تریدر رضایت دارند. معاملات کم حجم نه برای تریدر ها مناسب است نه سودی به صرافی ها می رسد، پس انجام دادن معاملات زیاد سودهای بیشتری صورت می گیرد.

بات ها سه وظیفه ی اصلی دارند که این سه وظیفه شامل تولید سیگنال، بررسی کردن و انجام دادن معامله هارا برعهده دارند.

معرفی ربات تریدر

تولید سیگنال

برای تولید شدن سیگنال لازم است حرکت بازار پیش بینی شود. ربات تریدر با توجه بر اطلاعات داده شده و الگوریتم ها، داده های بازار را بررسی می کند و و سیگنال هارا برای خرید یا فروش تولید می کند. برخی از ربات تریدر ها این توانایی را دارند که شاخص هارا باهم ترکیب کنند و با توجه با آن سیگنال های خرید و فروش را تولید کند.

بررسی کردن

برای داشتن یک ربات معامله گر باید از مرحله ی قبل فراتر برویم و سیگنال هارا بررسی کنیم. در مرحله ی بررسی ریسک کردن سرمایه ای که قرار است وارد معامله بشود را معین کند. این بررسی برای این انجام می شود که بهتراست چه مقداراز سرمایه وارد معامله بشود و میزان سوددهی و غیره را بررسی می کند.

انجام دادن معاملات

بعد از تولید کردن سیگنال و بررسی کردن آن، مرحله ی انجام دادن معامله صورت می گیرد که ربات تریدر با توجه به الگوریتم ها و اندیکاتورها، خرید و فروش رمز ارز را انجام می دهند.شما درحال مطالعه مقاله ی معرفی ربات تریدر می باشید

ربات تریدر قابل اعتماد است؟

استفاده کردن از ربات تریدر این قطعیت را به شما نمیدهد که شما همیشه سود کنید بلکه ممکن است برای شما ضررهم ایجاد کند. اگر بخواهید برای اولین بار از یک ربات تریدر استفاده کنید بهتر است ابتدا با مقدار سرمایه کمتری شروع کنید تا در صورت شکست، کمتر ضرر ببینید.

ربات هایی که قابل اعتماد هستند و خطای برنامه نویسی درآن وجود ندارد را استفاده کنید. ربات ها باید دارای یک سری ویژگی و خصوصیاتی باشند که از سقوط و ریزش سرمایه ی کاربر خود جلو گیری کند. شما درحال مطالعه مقاله ی معرفی ربات تریدر می باشید

بعضی اوقات یک سری ربات هایی هستند که ایمن به شما معرفی میشود که در واقع این ربات ها توسط کلاهبرداران طراحی شده اند و سرمایه معامله گران را سرقت می کنند.

پیشنهاد می شود از ربات هایی استفاده کنید که از صحت کار آن ربات با خبر باشید.

معامله گران حرفه ای باور دارند که نباید تمامی کارهارا به ربات تریدر واگذار کرد، استفاده کردن از روش های تحلیلی باعث می شود به شما کمک کند ولی لزوما همه ی کار هارا برای شما انجام نمی دهد.ربات ها حتی با وجود هوش مصنوعی ولی هنوز نتوانسته اند به هوش انسان برسند.

مشخصات ربات تریدر

  • ربات تریدر یک نرم افزاری است که با توجه به یک سری الگوریتم هایی که معامله گر مشخص می کند، کار های معامله را بدون اینکه نیاز به حضور تریدر باشد انجام می دهد.
  • ربات تریدر ها میتوانند با توجه به الگوریتم های متفاوت، خرید و فروش را انجام می دهند
  • ربات های تریدر حرفه ای توسط برنامه نویس های با تجربه طراحی می شوند.

ربات ها این قابلیت را دارند با کارایی که دارند همگانی یا اختصاصی باشد. اکثر ربات ها کارایی لازم را ندارند و باعث می شود که معامله گر دچار ضرر شود. معامله گران حرفه ای سعی ی کنند بیشتر از ربات های اختصاصی استفاده کنند.

یکی از ویژگی های ربات تریدر خوب و حرفه ای این است که ربات نقش زیادی در افزایش معاملات روزانه داشته باشد.شما درحال مطالعه مقاله ی معرفی ربات تریدر می باشید

نوسانات قیمت آلت کوین های دیگر به روند بیت کوین وابسته هستند و در بازار بیشتر بیت کوین معامله می شود، بنابراین ربات ها در حوزه ی بیت کوین بیشتر فعالیت دارند.

ربات ها نمی توانند مانند منطق و هوش انسان ها معامله انجام دهند پس نباید همه ی کارها را به ربات ها سپرد.

ربات معامله گر

چرا از ربات تریدر باید استفاده کنیم؟

انسان نمیتواند به صورت 24 ساعته و در کل ایام هفته نخوابد یا استراحت نکند، بنابراین ممکن است هنگام استراحت کردن موقعیت های خوبی را از دست دهد، پس با داشتن یک ربات تریدر میتوان این مشکل را حل کرد زیرا ربات تریدر ها در 24 ساعت از شبانه روز و در 7 روز هفته بدون اینکه خسته بشوند، به صورت مداوم فعالیت می کنند.

ربات ها می توانند بهتر از ذهن انسان پردازش اطلاعات را با سرعت بالاتر و بیشتری در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

ربات ها با توجه به الگوریتم ها معاملات را انجام می دهند ولی انسان ها ممکن است دچار احساساتی مانند ترس، عصبانیت و یا حتی طمع شود و باعث شود انسان در انجام معاملات دچار خطا و اشتباه شود.

معرفی ربات تریدر فارسی

پایونکس (Pionex)

تیم پایونکس از قدیمی ترین بازار ارز های دیجیتال می باشد. پایونکس در بازار ارز دیجیتال مدعی اند و در بین بهترین ربات تریدر ها معرفی شده اند.پایونکس اولین صرافی جهان است که دارای 12 ربات تریدر رایگان است.شما درحال مطالعه مقاله ی معرفی ربات تریدر می باشید

کاربران قابلیت این را دارند که تریدهای خود را در هر ساعت از شبانه روز و هر روز مشاهده کنند.

کارمزد تراکنش های پایونکس نسبت به صرافی های دیگر کمتر است و با حدود 0.05 درصد است

امکان خرید با قیمت کمتر و فروش آن با قیمت بیشتر در یک بازه ی مخصوصی انجام می شود.

به سرمایه گذار خود کمک می کند تا درآمد هایی با ریسک کمتری داشته باشد.

 

ربات ترید کریپتوهاپر (Cryptohopper)

انجام دادن ترید توسط افراد ممکن است سوددی آنچنانی نداشته باشد و حتی ممکن است افراد دچار ضرر شود.کریپتوهاپر از بهترین و حرفه ای ترین ربات تریدر های ارز دیجیتال می باشد که معاملات را به صورت خودکار انجام می دهد.

قادر به به دست آوردن قالب و استراتژی های ربات می باشید

پروتکل های امن از حساب شما محافظت می کند

حفظ و نگهداری از اطلاعات شما

کاربر این ربات را می پسندد.

قابل نصب بر روی اندروید و iOS

در این نرم افزار شما میتوانید ایده و تجربه های خود را در اختیار دیگران بدهید. از ایده های دیگران استفاده کنید و می توانید درآمد های بیشتری کسب کنید. کار کردن با این ربات رایگان است و در صورت خواستن از امکانات پیشرفته تا 7 روز میتوانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

ربات ترید تری کاماس (3Commas)

تری کاماس از بهترین ربات تریدری است که شما می توانید از آن استفاده کنید. این ربات به شما این امکان را می دهد که افزایش سود بیشتری و ضرر کمتری داشته باشید.

خرید و فروش سکه ها در یک پنجره

امکان معامله در 24 ساعت

بالانس انجام دادن با حفظ سکه ها

قبل از اینکه بخواهید با این ربات کار کنید باید نحوه ی شروع و کار کردن آن را بدانید.

نتیجه نهایی

استفاده کردن از بات تریدر های حرفه ای، به شما در بازار ارز دیجیتال کمک می کند تا سودهای بیشتری را دریافت کنید و ضرر کمتری را دریافت کنید.

بهتر است برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید، ربات های تریدر را بر اساس شرایط فعلی خودتان انتخاب کنید.

دو نوع ربات تریدر داریم:

یک نوع آن برای افراد مبتدی و تازه وارد خوب و مناسب است و نوع دیگری برای افرادی که حرفه ای هستند مناسب است.

از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بوده اید از شما نهایت تشکر و داریم.

آکادمی رمزگشا در کنار شماست تا بهترین مطالب را درباره ی ربات تریدر، ارزهای دیجیتال و تحلیل های ارز دجیتال و فارکس به شما عزیزان ارائه کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.